
Reklamacje i zwroty
Zapoznaj się z naszym regulaminem sklepu, w którym dokładnie opisane są warunki na podstawie których skorzystasz z prawa do reklamacji i do zwrotu towaru.
Reklamacje
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Wypełnij formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Przygotuj paczkę do wysyłki
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Produkt powinien być zapakowany w sposób umożliwiający jego bezpieczny przewóz.
3. Nadaj przesyłkę
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Luva Sp. z o.o.
ul. Długa 27 LU5
31-147 Kraków
Zwroty
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Pamiętaj, prawo to nie przysługuje przy produktach wykonywanych na indywidualne zamówienie oraz produktach personalizowanych. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje także w pozostałych przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy z dn. 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz U. poz. 827). Aby odstąpić od umowy wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres:
Luva Sp. z o.o.
ul. Długa 27 LU5
31-147 Kraków
Do paczki z produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz dowód zakupu.
Do produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie, tj. nie objętych możliwością odstąpienia od umowy, zaliczają się produkty z kategorii: Obrączki ślubne, Eternity Rings, Obrączki expressowe oraz obrączki zaprojektowane przez Konfigurator dostępny na stronie www.luva.pl. Zwrotom nie podlegają również pierścionki na zamówienie, w których oprawiamy konkretny, wybrany uprzednio przez klienta diament z certyfikatem międzynarodowym.
Poniżej można pobrać odpowiednie formularze. Korzystanie z udostępnionych formularzy nie jest obowiązkowe.